انواع مختلف تگ های امنیتی ضد سرقت
نوشته شده توسط : bnbgate

حفاظت از کالای شما با استفاده از تگ های امنیتی یکی از موثرترین راه های مقابله با سرقت اجناس از مغازه هاست، خواه محصول شما لباس باشد، خواه لوازم مربوط به مد و فشن، ادکلن، لوازم آرایشی، نوشیدنی و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید. تنها تگ های قابل مشاهده نیستند که باعث پیشگیری از سرقت می شوند، بلکه تگ های الکترونیکی نیز وقوع یک سرقت را سریعا و بلافاصله به پرسنل فروشگاه هشدار میدهند.اگر به دنبال بهره مندی از مزیت های استراتژی پیشگیری از زیان و خسارت هستید، قطعا بهترین راه استفاده از تگ های امنیتی ضد سرقت است که در این مطلب بینش جامعی را نسبت به نوع، اندازه و سبک تگ های موجود پیدا خواهید کرد.

انواع تگ امنیتی

تگ های امنیتی به طور کلی میتوانند در سه دسته اصلی تقسیم شوند:

تگ های EAS، تگ های بازدارنده بصری و تگ های انکار مزیت

تگ های EAS

بر اساس آخرین سنجش جهانی سرقت از خرده فروشی و بنابر تجربه 73 درصد از خرده فروشان، تگ های EAS موثرترین تگ های مبارزه با سرقت هستند. سیستم EAS تگ هایی را که با آنتن قرار گرفته در نزدیک ورودی فروشگاه در ارتباط هستند را می بیند و وقتی یک کالای برچسب خورده در مجاورت این آنتن قرار می گیرد، یک آلارم هشدار دهنده پرسنل را از سرقتی که قرار است اتفاق بیفتد، مطلع می کند.

دو نوع سیستم اصلی EAS وجود دارد، فرکانس رادیویی و آکوستیک مغناطیسی که تفاوت این دو در فرکانس عملکرد تگ ها و آنتن هاست.

تگ های انکار مزیت

تگ انکار مزیت وقتی متوجه تلاش سارق برای جدا کردن تگ میشود، یک اثر منفی از خود به روی کالا جای میگذارد. رایج ترین شکل آنها نیز تگ های حاوی جوهر رنگی می باشند که وقتی تگ درگیر کنده شدن میشود، جوهری ماندگار و محو نشدنی برروی کالا ایجاد کرده و عملا آن را غیر قابل استفاده می کند.

تگ های بصری

تگ های بصری این تصور را ایجاد می کند که یک سیستم EAS در محل قرار دارد اما در واقع گیرنده ای ندار که با یک آنتن ارتباط برقرار کند. این بدان مفهوم است که زمانیکه یک آیتم در حال سرقت است، به جای اینکه آلارم هشداردهنده را به صدا درآورد و پرسنل را آگاه کند، یک مانع بصری را در مقابل دزد فروشگاه قرار میدهد.

به علاوه برای انواع مختلف گیت، شکل ها و سبک های مختلفی وجود دارد که مناسب با محصولات مختلف طراحی شده اند.

تگ های لباس

تگ لباس

تگ لباس شامل سه عنصر کلیدی است:

  1. تگ که گیرنده را در جعبه EAS جاسازی می کند.
  2. میخ یا همان گیره که از داخل لباس عبور می کند.
  3. دستگاه قفل که میخ را در جای خود نگه میدارد.

دو نوع دستگاه قفل به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد; مغناطیسی و مکانیکی

از جمله رایج ترین شکل های تگ مد می توان به تگ های زیر اشاره کرد:

تگ های تمساح که دارای یک لولا هستند، تگ های مدادی که بلند و باریک هستند، تگ های مربع، تگ های گرد و تگ های صدفی. از نظر امنیتی تگ های صدفی سخت ترین گزینه برای بازکرن و برداشتن غیر مجاز از روی کالا هستند.

یک فاکتور کلیدی  که علاوه بر استحکام دستگاه قفل و شکل تگ باید در هنگام انتخاب تگ لباس درنظر گرفته شود، اندازه سرسنجاق است. هرچه سرسنجاق بزرگتر باشد، احتمال ریموو کردن غیر مجاز تگ از طریق کندن آن از روی لباس کمتر است.

تگ های اکسسوری های مد

تگ ضد سرقت

محصول چه کفش باشد، چه کیف دستی و یا جواهر، برای تامین امنیت اکسسوری ها با استفاده از تگ های امنیتی طیفی از گزینه ها وجود دارد که معروف ترین گزینه ها تگ های تسمه کابل و تگ های لنیارد هستند. این گزینه ها برای چسباندن تگ های امنیتی به اکسسوری ها از کابل ها و لنیاردهای قوی استفاده میکنند. این کابل ها و لنیاردها اغلب از موادی ایجاد شده اند که در مقابل بریده شدن بسیار مقاوم اند. لنیارد و تسمه در داخل دستگاه قفل محکم شده و نگهداری میشوند.

تگ های بطری

انواع تگ امنیتی

یکی از موارد مورد هدف برای سرقت به خصوص در کشورهای خارجی، شیشه های نوشیدنی است که پنهان کردن و دوباره فروختن آن آسان است. تگ های بطری با فراهم کردن یک بازدارنده بصری علاوه بر امنیت EAS ، این نوع سرقت را مورد هدف قرار میدهد.

تگ عینک

تگ لباس

برای خرده فروشان عینک های طبی و آفتابی، امنیت کالا ضروری است. عینک آفتابی که در طبقه  اکسسوری مد قرار میگیرد دومین دسته از رایج ترین اشیاء مورد هدف برای سرقت است. تگ های عینک به طور مخصوص برای قرار گرفتن روی بازوی عینک ها طراحی شده اند و به مشتریان اجازه میدهد که عینک را با همان تگی که رویش نصب شده است روی چشم قرار داده و امتحان کنند.

برای تهیه انواع مختلف تگ های امنیتی میتوانید با شماره تلفن های شرکت BNB  تماس حاصل کنید. مشاوران و کارشناسان ما به طور رایگان آماده پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.





:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: